Zobrazit všechny aktuality

Asociace Portálů Hromadného Nakupování

Asociace portálů hromadného nakupování vznikla za účelem ochrany slevového trhu. Hlavním cílem je pomoc zákazníkům před potenciálními problémy a řešení vzniklých problémů.

Dalšími ze základních cílů jsou pomoc portálům, informování o novinkách ze světa slev, školení z on-line marketingu a obchodu, upozorňování na nekalé praktiky ad.

Tiskové zprávy a novinky

« Předchozí 1 2 3 4 5 7 9

Slevové servery se snaží vylepšit si renomé. Pomoci mají jednotné a jasné statistiky - 27.3.2014

Spory slevových serverů má řešit nově vznikající iniciativa, kterou chtějí zavést někteří z jejich provozovatelů. Měla by přinést jednotný způsob vykazování dat o tržbách, a tím i ukončení nejasností o pravosti publikovaných statistik. Kromě toho si od ní iniciátoři slibují kultivaci konkurenčního… celý článek

Slevové portály letos naučí zákazníky nakupovat z mobilů a tabletů - 2.2.2014

V dubnu tohoto roku zahájí slevové portály již pátý rok svého působení na českém trhu. Zákazníci si na nich rychle zvykli utrácet a pro mnohé z nich se staly místem pravidelného nákupu.Silná konkurence panující mezi slevovými portály nutí jednotlivé obchodníky ke změnám a inovacím. Řadou změn… celý článek

Slevové portály v Česku dál táhnou. Jejich tržby stouply loni o pětinu - 2.1.2014

Tržby tuzemských slevových serverů v roce 2013 stouply meziročně téměř o pětinu na 3,3 miliardy korun. Obrat největšího z nich, Slevomatu, překročil poprvé miliardu korun. Polovinu tržeb tvoří pobyty, nejvíce objednávek připadá jednoznačně na módu. Největší šestice portálů ovládá téměř tři… celý článek

Slevové portály v Česku: zůstalo jich 55, lákají na věrnostní programy - 10.12.2013

Počet aktivních slevových serverů za poslední rok klesl o téměř polovinu na 55. Šest největších hráčů ovládá 80 procent trhu. Vyplývá to z údajů největšího českého vyhledávače slev Skrz.cz. Hlavní fáze konsolidace trhu již skončila. Kromě zákaznického servisu se největší hráči soustředí stále více… celý článek

Slevové portály nabízí více zboží než služeb. Zájem je hlavně o módu - 17.9.2013

Zboží tvoří již dvě třetiny nabídek tuzemských slevových serverů, ještě před dvěma lety přitom naprostou většinu zlevněných položek představovaly služby. Na tržbách se zboží, hlavně móda, podílí z jedné čtvrtiny. Vyplývá to z údajů vyhledavače slev Skrz.cz. "Největším tahákem je stále móda.… celý článek
« Předchozí 1 2 3 4 5 7 9